Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Τα 5 trends της σεζόν που αυτή η Blogger (εγώ!) δε θα ακολουθήσει! (Vol 2)

1. Feather ή Velvet Manicure.





Μπορεί το Ζαχαρωτό να παρουσίασε την τάση, αυτό δε σημαίνει όμως ότι την αποδέχεται κιόλας.


Και οι δύο περιπτώσεις μανικιούρ με ανατριχιάζουν. Γιατί να θέλω τα νύχια μου ανάγλυφα να θυμίζουν βελούδο ή φτερά;


2. Floral από πάνω έως κάτω.


Το φλοράλ μου αρέσει. Είναι ρομαντικό, κοριτσίστικο, χαριτωμένο.
Το φλοράλ από την κορυφή μέχρι τα νύχια είναι κουρτίνα, πορτατίφ, κουβερλί. Τόσο απλά.


3. Γυαλιά ηλίου με χρωματιστό καθρέπτη


Τουλάχιστον όχι φέτος. Έχοντας ζήσει τα 2000s πιστεύω με βεβαιότητα ότι θα χρειαστώ μια μικρή περίοδο προσαρμογής πριν φορέσω γυαλιά με πορτοκαλί, πράσινο ή μπλε καθρέφτη. Μπορεί και να μην τα φορέσω καθόλου, γιατι πραγματικά πιστεύω ότι απλώς δεν πηγαίνουν στο στυλ μου.


4.  Σαλοπέτα


Είναι πολύ in και φοριέται και ως παντελόνι, αλλά και με κοντό τελείωμα σε στυλ βερμούδας ή σορτς. Μόνο σε μένα το θέαμα θυμίζει έγκυο; Δεν είναι κακό, αλλά ακόμα και οι μέλλουσες μαμάδες, πλέον, μπορούν πανεύκολα να βρουν όμορφα και κομψά ρούχα σε πολύ προσιτές τιμές και να αποφύγουν το look του... εργάτη!


5. Παντελόνι με μια ρίγα στο πλάι


Είναι πολύ κομψά, το παραδέχομαι. ΕΜΕΝΑ, όμως, μου θυμίζουν φόρμα της Adidas.


Πρόσεξε! Μην πέφτεις θύμα των τάσεων! Προσάρμοσέ τις στα... μέτρα σου και τότε πραγματικά θα είσαι μέσα στη μόδα!

by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου