Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Tάσεις: Knuckle rings


http://nickelrow.tumblr.com/post/35067949381
H τάση στη μόδα είναι δαχτυλίδια, πολλά δαχτυλίδια σε συνδυασμό με τα mid fingers rings ή phalanx rings ή knuckle rings (όπως θέλεις τα λες) που τα φοράς στη μέση του δαχτύλου.
Η νέα αυτή μόδα ξεκίνησε από τον προηγούμενο χρόνο - κυρίως στο εξωτερικό - και μέσα σε πολύ σύντομο διάστημα απέκτησε πολλές φανατικές οπαδούς. Μία από αυτές είμαι και εγώ αν και ομολογώ ότι ακόμα δεν έχω αποκτήσει το δικό μου knucke ring.

Γενικότερα λατρεύω τα δαχτυλίδια διότι είναι εξαιρετικά βολικά (ιδίως το χειμώνα όπου τα βραχιόλια δεν βολεύουν καθόλου) και προσδίδουν στυλ. Άλλωστε με το σωστό μανικιούρ και το ντύσιμο μπορούν να απογειώσουν μια εμφάνιση.

Το knuckle finger ring είναι διαφορετικό, ιδιαίτερο και σίγουρα χαριτωμένο. Εξυπηρετεί επίσης η μόδα αυτή διότι σε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως αυτή που διανύουμε και κατά την οποία φρόνιμο είναι να μην πετάμε τίποτα, αν σας έχει στενέψει ένα δαχτυλίδι δεν το βάζετε στο κουτί και το ξεχνάτε, αλλά το φοράτε κάλλιστα ως knuckle finger αρκεί να είναι λιτό, λεπτό και να ταιριάζει με τα υπόλοιπα που φοράτε (χρυσό, επίχρυσο, ασημένιο).




Knuckle rings θα βρείτε online και σε πολύ καλές τιμές (στα 12€) στο ελληνικό website myfashionfruit.com.

by Σοκολάτα

2 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ αυτά τα δαχτυλίδια και τα φορούσα πριν καν γίνουν μόδα! Λατρεμένα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή