Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Προσωπικές εξομολογήσεις: Δε μπορώ να αντισταθώ στα Sephora Body Butters

Επιστροφή από διακοπές, με το δέρμα μας λιγάκι πιο αφυδατωμένο απ' ότι συνήθως; Αναμενόμενο και λογικό. Γι' αυτό, άλλωστε, υπάρχουν οι κρέμες σώματος!



Λόγω της επιστροφής μου στην καθημερινή πραγματικότητα, αδυνατώ να φανταστώ να φοράω ακόμα το υπέροχο After Sun που χρησιμοποιούσα σε όλες τις διακοπές μου. Έτσι, για ενυδάτωσή και διατήρηση του τροπικού μαυρίσματός μου, γύρισα στην αγαπημένη μου σειρά ενυδάτωσης της Sephora.

Όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτησή μου, δεν είχα εξ' αρχής εκτιμήσει τα Sephora, όπως τους αξίζει. Έτσι, απέρριπτα τα προϊόντα τους πριν καν τα δοκιμάσω. Μέγα λάθος! Μόλις δοκίμασα τα Body Butters δεν υπήρχε επιστροφή για εμένα!

Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες σώματος. Κάποιες από αυτές ήταν αποτελεσματικές, κάποιες όχι, κάποιες μύριζαν υπέροχα, άλλες όχι, κάποιες ήταν προσιτές οικονομικά, άλλες όχι. Το Body Butter των Sephora συνδύαζε ο,τι έψαχνα στην ενυδάτωση σώματος:

1. Είναι εξαιρετικά ενυδατικό. Αναμενόμενο για ένα body butter, θα πει κανείς. Ενυδατικό χωρίς να είναι λιπαρό όμως γίνεται; Κι όμως! Εφαρμόστε το σε όλο το σώμα και ειδικά στις πατούσες. Μόλις σε δύο μέρες θα έχετε δέρμα απαλό σα μετάξι και φτέρνες μωρού παιδιού.

2. Οι επιλογές από μυρωδιές πολλές και υπέροχες: πεόνια, φράουλα, πράσινο λεμόνι, μάνγκο, μύρτιλο, καρύδα, άνθη προτοκαλιάς, πράσινο τσάι και άλλες πολλές. Προσωπικά συστήνω ανεπιφύλακτα το cotton flower (=άνθος βαμβακιού) για την αίσθηση καθαριότητας που δίνει στο δέρμα και που διαρκεί! Για τις φίλες των γλυκών... σοκολάτα, βανίλια ή καραμέλα και θα με θυμηθείτε!

3. Δεν περιέχει parabens. Πόσο συχνά βρίσκουμε κρέμες (σώματος ή προσώπου) χωρίς parabens σε λογική τιμή;

4. Και μιας και ανέφερα την τιμή, με την προσφορά που "τρέχει" στα Sephora, είναι οικονομικότατο! -40% σε όλες τις κρέμες σώματος οποιασδήποτε εταιρείας! Τα συγκεκριμένα body butters (ήταν αδύνατον να αντισταθώ- αγόρασα τέσσερα!) από 10,90€ το καθένα, μου κόστισαν 6,54€! Καθόλου άσχημα για 200ml προϊόντος, δε νομίζετε;



Τέλος, και λόγω της προσφοράς του -40%, σας προτρέπουμε να δοκιμάσετε άλλα δύο προϊόντα ενυδάτωσης σώματος της Sephora: τo Super Supreme Body Butter, για πραγματικά δύσκολες περιπτώσεις ξηρού δέρματος ή αφυδάτωσης και το "όλα σε ένα" Head to Toe Hydrator, για σώμα, χέρια, πρόσωπο, ακόμα και μαλλιά (προσοχή, εφαρμόζεται μόνο στις άκρες, αλλιώς ενδέχεται να τα λαδώσει). Ιδανική περίπτωση για ταξίδια ή για εκείνες που δεν αντέχουν τα άπειρα μπουκαλάκια στην τουαλέτα τους!

by Βανίλια.

3 σχόλια:

  1. Πράγματι καθόλου άσχημα η συγκεκριμένη τιμή με την ποιότητα και την ποσότητα που αναφέρεις!! Νομίζω μια βόλτα προς τα εκεί χρειάζεται!!!!
    Καλή σου ημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Κι εγώ ήμουν καχύποπτη με τα συγκεκριμένα προιόντα, μέχρι που μου έφεραν δώρο ένα σετάκι με άρωμα 'φρούτο του πάθους" (το οποίο νομίζω πως καταργήθηκε) ... Έ, λοιπόν το λάτρεψα και σαν υφή αλλά και σαν άρωμα! Μετά πήρα "σοκολάτα πραλίνα". Ωραία υφή αλλά πολύ μπισκότο βρε παιδί μου! Πάντως όλα είναι υπέροχα και το consept της ολοκληρωμένης σειράς (έχουν και ασορτί edt), είναι εξαιρετικό! Μπράβο και σε σένα για την ενημέρωση και για το όμορφο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε!
      Και σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή