Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Τα είδαμε και μας άρεσαν...ΖΑRA Φθινόπωρο 2012

Επιστροφή στην πόλη, σημαίνει για μένα τί άλλο; Ευκαιρία να επιδοθώ στο αγαπημένο μου σπορ, που δεν είναι άλλο από τις βόλτες στα μαγαζιά.

Στην εξοχή δεν έχω αυτή τη δυνατότητα αλλά πρωτίστως ούτε την ανάγκη αφού με αποζημιώνει ο καθαρός αέρας, το πράσινο, η θάλασσα, η ανεμελιά. Στην πόλη επιστρέφω στη ρουτίνα και για να τη "σπάω" ενδιάμεσα από διάφορες δουλειές επιλέγω να κάνω στάσεις στα αγαπημένα μου μαγαζιά.

Πρώτη στάση το πλησιέστερο κατάστημα ZARA που με εξέπληξε θετικά με την ποικιλία σχεδίων, χρωμάτων, την ποιότητα των υφασμάτων (αν και τα ρούχα είναι οικονομικά) και τους έξυπνους στυλιστικούς συνδυασμούς. 





Μου άρεσαν πολύ τα πουκάμισα και οι αέρινες μπλούζες που σιγά σιγά θα αρχίσουμε να φοράμε πρωί - βράδυ, καθώς φθινοπωριάζει. Ξεχώρισα τα πουκάμισα με τα διακριτικά τρουκς και τις χρυσές λεπτομέρειες καθώς και τις αέρινες μπλούζες που μπορούν να φορεθούν το πρωί με ένα τζιν ή το κουστούμι στη δουλειά και το βράδυ με ένα σορτσάκι στο club...Έξυπνες επιλογές, πολλές και διαφορετικές εμφανίσεις.


Πουκάμισο ψαροκόκαλο με τρουκ στο γιακά αξίας 35,95€

 Πουκάμισο denim medium wash 35,95€

 Μπλούζα με γιακά με τρουκ 59,95€

Μπλούζα με σχέδια γραβάτας και απλικέ στο γιακά 35,95€

 Τοπ ντραπέ 29,95€

 Μπλούζα με μπριγιάν 29,95€

Μπλούζα με δαντέλα μπροστά 49,95€

Οι ζακέτες - σακάκια ήταν επίσης μια ευχάριστη έκπληξη. 



 Μου άρεσε πολύ το coco chanel στυλ που αποπνέει. Θα το φορούσα ωστόσο περισσότερο με τζιν ή μαύρο παντελόνι και όχι με φούστα. 55,95€

 Μου άρεσε πολύ το χρώμα και το σχέδιο 79,95€

Το απόλυτο σακάκι για όλες τις ώρες!!!!!!! 49,95€

Για πιο ροκ - σικ εμφανίσεις. 59,95€

Από τα παντελόνια ξεχώρισα 

Παντελόνι ζακάρ 35,95€ 


Τέλος μου άρεσε πολύ αυτό το τοπάκι...19,95€ Υπάρχει και σε υπέροχο φλογερό κόκκινο αλλά για μένα το λευκό είναι πάντα διαχρονικό....




Τα είδα και μου άρεσαν και δεν μπορούσα να μην τα μοιραστώ μαζί σας. Άλλωστε όταν συναντάς στις μέρες ποιότητα και χαμηλές τιμές αξίζει να το σημειώνεις για να παραδειγματίζονται και άλλοι. 
Και ας μην πτοούμαστε....Μπορεί λόγω και της κρίσης το shopping να έχει περιοριστεί περισσότερο σε window shopping, ωστόσο κάνοντας έξυπνες επιλογές και αγοράζοντας ό,τι πραγματικά χρειαζόμαστε δε βγαίνουμε χαμένες. 

Επισκεφθείτε το κοντινότερο κατάστημα ΖΑRA, και σίγουρα δε θα χάσετε!.  


by Σοκολάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου