Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Τουλίπες κανείς;

Προσωπικά τις λατρεύω. Θεωρώ ότι είναι από τα ομορφότερα λουλούδια. Σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι ψεύτικες με τις τέλειες γραμμές τους και τα έντονα χρώματά τους. Δεν υπάρχει ωραιότερο στολίδι για το σπίτι, κρεβατοκάμαρα, γραφείο, σαλόνι από ένα βάζο με τουλίπες.


Η αγάπη μου για αυτές με οδήγησε να μοιραστώ μαζί σας τις παρακάτω φωτογραφίες που πραγματικά σε μαγεύουν. Πρόκειται για αεροφωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο και απεικονίζουν τεράστιες εκτάσεις με τουλίπες (πού αλλού;) στην Ολλανδία. Φωτογράφος των μαγευτικών τοπίων ο Γάλλος Norman Szkop, τον οποίο πραγματικά ευχαριστούμε που μας θυμίζει το μεγαλείο της φύσης. 






Αγαπημένη μου η τελευταία φωτογραφία που αν δεν ήξερα δεν υπήρχε περίπτωση να μαντέψω ότι πρόκειται για χωράφι με τουλίπες. 

Και ψάχνοντας στο διαδίκτυο διαπίστωσα με μεγάλη μου χαρά ότι υπάρχουν και σχετικά βίντεο. 








Χρώμα, Ομορφιά, Τελειότητα! 


by Σοκολάτα

2 σχόλια:

  1. Πανέμορφες εικόνες!! Σαν πίνακες ζωγραφικής είναι τα χωράφια με τις τουλίπες!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ μόλις τις είδα τρελάθηκα και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας. Είναι και το αγαπημένο μου λουλούδι...Καλό βράδυ και σε σένα. Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή