Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Τάσεις: Ασπρόμαυρες ρίγες



Είναι πολύ chic, θα τολμούσα να τις αποκαλέσω ακόμα κι αριστοκρατικές και είναι πολύ στη μόδα.


Το ασπρόμαυρο είναι, όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν, ίσως ο πιο ωραίος και σικάτος συνδυασμός που μπορεί να κάνει ποτέ κανείς και θα είναι ΠΑΝΤΑ στη μόδα. 


Φέτος, η μόδα σκέφτηκε να συνδυάσει τα λατρεμένα αυτά χρώματα πάνω σε ένα ρούχο (όποιο κι αν είναι αυτό) με τη μορφή των stripes. Κάθετες (κατά κύριο λόγο), οριζόντιες, αλλά καμιά φορά και πλάγιες ρίγες συνθέτουν ένα από τα φετινά trends που αρέσουν υπερβολικά πολύ στο Ζαχαρωτό!

Το είδαμε στις προτάσεις για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι 2013 των Oscar De La Renta



και Dolce and Gabanna


και πειστήκαμε ότι φέτος δε φοράμε απλώς μαύρο με λευκό, αλλά ένα ριγέ ρούχο που να συνδυάζει. 
















Εκτός, όμως από τα ρούχα μας, ασπρόμαυρες ρίγες αποκτά και το σπίτι μας!


Very Chic!

 Έψαξα και σου προτείνω τα παρακάτω ρουχαλάκια για να ακολουθήσεις την τάση. Μη φοβηθείς να φορέσεις τις ρίγες με ένα ακόμα χρώμα. Θα πρότεινα έντονο ροζ ή κίτρινο, αλλά και ό,τι άλλο εσύ θέλεις για να spice up την εμφάνισή σου!

Zara, 49,95

Promod, 15,00

BSB, 89,00

Massimo Dutti, 55,95
Zara, 35,95

Mango, 24,99

Massimo Dutti, 65,95

Zara, 79,95

H&M, 14,95

Toi & Moi 44,90
by Βανίλια.

2 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσει και είναι όντως πολύ σικάτο!!!!
    Μου άρεσε πολυ η πρώτη μπλούζα απο Massimo Dutti,
    Φιλιά!!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτή μου άρεσε περισσότερο από όλα τα άλλα. Έχει τις ρίγες, αλλά ξεφεύγει από τα συνηθισμένα!
      Φιλιά και καλό μήνα και σε σένα!!!

      Διαγραφή