Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Υγεία: Πράσινο Τσάι


Ένα προσωπικό test...



Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε διαβάσει ή ακούσει για τα ευεργετικά οφέλη του πράσινου τσαγιού;


Όλοι οι διαιτολόγοι, αλλά και πολλοί γιατροί μας προτρέπουν να πιούμε πράσινο τσάι, συνήθως αντί για καφέ ή ακόμα και νερό επειδή αυξάνει το μεταβολισμό, περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά, ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, μειώνει τη χολιστερόλη και το διαβήτη, προστατεύει από στοματικές μολύνσεις και μειώνει τα επίπέδα του άγχους. Έρευνες, μάλιστα, δείχνουν ότι σε συνδυασμό με καφέ, το πράσινο τσάι διεγείρει κατά 20% την οξείδωση του λίπους

Εγώ, σ' αυτή μου την ανάρτηση, δεν έχω σκοπό να αναλύσω τις κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν με ποιόν τρόπο μπορεί να βοηθήσει στην υγεία μας το πράσινο τσάι, αλλά μπορώ να μοιραστώ την εμπειρία μου από την συστηματική κατανάλωσή του.

Τους τελευταίους έξι μήνες έχω προσθέσει στην καθημερινή μου διατροφή δύο κούπες πράσινο τσαί. Άκουγα τόσο καιρό για τα πλεοκετήματά του, που αποφάσισα να το δοκιμάσω και στη συνέχεια να καταγράψω τις εντυπώσεις μου.

Κατ' αρχάς, μετά την πρώτη κούπα, την οποία πίνω το πρωί, μέχρι τις 10.00 νιώθω δραστήρια, ακμαία. Ίσως το γεγονός να οφείλεται στο ότι δεν πίνω σχεδόν ποτέ καφέ και η δράση της καφεϊνης είναι κάτι σχετικά άγνωστο για τον οργανισμό μου. Σε βάθος χρόνου μίας μέρας και σε σύγκριση με τη διέγερση που μου προκαλεί ο καφές, μπορώ με σιγουριά να πω ότι το "ξύπνημα" που προσφέρει το τσάι είναι σαφώς ομαλότερο και μεγαλύετρο σε διάρκεια συγκρινόμενο το boost της ενέργειας που δίνει ο καφές και καταλήγει συνήθως σε αίσθημα υπνηλίας μετά από 3-4 ώρες.

Δεύτερο συμπέρασμα που έβγαλα από την κατανάλωση πράσινου τσαγιού είναι ότι χωρίς να αλλάξω τίποτα στη διατροφή μου κατάφερα να ρυθμίσω το πεπτικό μου σύστημα. Χωρίς να θέλω να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες, το αποτέλεσμα ήταν θεαματικό: εντός του πρώτου μήνα παρατήρησα την κοιλιά μου να γίνεται απόλυτα επίπεδη, κάτι που είχε πολλά χρόνια να συμβεί!

Τρίτο συμπέρασμα είναι ότι τα αδυνατιστικά του οφέλη, που τόσο έντονα διαφημίζονται, είναι 100% αληθινά! Πίνοντας πράσινο τσάι παρατήρησα ότι το κάψιμο του λίπους που συσσωρευόταν στις στις δύσκολες περιοχές (γλουτοί, μηροί, πλάγιοι κοιλιακοί) γινόταν αρκετά εύκολα με λίγη γυμναστική (όση έκανα και πριν χωρίς, όμως, ιδιαίτερα αποτελέσματα).

Βάλε το πράσινο τσάι στη ζωή σου και δες πως μπορεί να ωφελήσει κι εσένα. Μόνο προσοχή στις υπερβολές: δύο με τρεις κούπες τσάι είναι αρκετές για να παρατηρήσεις σημαντικές αλλαγές στη διάθεση και το σώμα σου. Μην το παρακάνεις, γιατι τίποτα σε μεγάλες ποσότητες δε μπορεί να είναι ωφέλιμο για την υγεία μας.

by Βανίλια.

2 σχόλια:

  1. Κι εγώ είχα παρατηρήσει αποτελέσματα!! Και διαβάζοντας το άρθρο σου, προσπαθώ να θυμηθώ γιατί σταμάτησα να πίνω πράσινο τσάι :/
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ κατά καιρούς το ξεχνάω! Αλλά μου το θυμίζει το σώμα μου από μόνο του!
      ;)

      Διαγραφή