Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Προσωπικές εξομολογήσεις: Δε μπορώ να αντισταθώ στο γαλάκτωμα καθαρισμού της Vichy


Δεν είναι fan του γαλακτώματος. Το αντίθετο μάλιστα, το αντιπαθώ: κάνει το δέρμα μου να κολλάει, γεμίζει τα ρούχα μου και λιπαίνει τα χέρια μου με αποτέλεσμα να λερώνω ό,τι κι αν ακουμπήσω εκείνη τη στιγμή, δε μπορώ ποτέ να ελέγξω την ποσότητα και συνήθως καταλήγει μέσα στα μάτια μου, κάνοντάς τα να τσούζουν.


Τίποτα από τα παραπάνω, όμως, δεν συμβαίνει με το γαλάκτωμα Purete Thermal 3 σε 1 της Vichy. Μαγικό; Μεταξύ μας, πιστεύω πως ναι, είναι απλώς μαγικό!

Το υπέροχο αυτό προϊόν της Vichy είναι γαλάκτωμα καθαρισμού, τονωτική λοτιόν και ντεμακιγιάζ ματιών, όλα σε ένα σωληνάριο των 300ml στη φανταστική τιμή των 10,40 ευρώ (τρέχουν κάποιες προσφορές τελεταία από τη Vichy)!

Η υφή του που θυμίζει περισσότερο gel, παρά γαλάκτωμα, το κάνει ελαφρύ και καθόλου λιπαρό, με αποτέλεσμα να καθαρίζει χωρίς να αφήνει στην επιδερμίδα την λιπαρή αίσθηση που όλες απαιχθανόμαστε.


Καθαρίζει αμέσως (ένα δεύτερο "πέρασμα" θα σε πείσει- το βαμβάκι βγαίνει σχεδόν κατάλευκο) το δέρμα και τα μάτια. Κι επειδή το να μπει το γαλάκτωμα στο μάτι δεν είναι κάτι καινούριο για μένα, αλλά μάλλον μια συνήθεια που δε μπορώ να αντιμετωπίσω, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι με το συγκεκριμένο δεν κατάλαβα τίποτα απολύτως κι ας κατέληξε μέσα στο μάτι μου από την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα.

Αλλά το καλύτερο από όλα το άφησα για το τέλος, όπως κάνει και το ίδιο το γαλάκτωμα: η αίσθηση δροσιάς, καθαριότητας και ενυδάτωσης που αφήνει. Όποιο άλλο προϊόν ντεμακιγιάζ κι αν έχω χρησιμοποιήσει, πάντα μετά ήθελα να πλύνω το πρόσωπό που επειδή το ένιωθα να "τραβάει", να "κολλάει" ή να είναι υπερβολικά λιπαρό. Με το Purete Thermal, όμως, νιώθω σα να έχω μόλις εφαρμόσει την ενυδατική μου κρέμα!

Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Ο σωστός καθαρισμός είναι ο,τι πιο σημαντικό για το δέρμα μας κι αυτό από μόνο του επιβάλλει τη χρήση του καλύτερου προϊόντος για να τον πετύχουμε!

by Μαριάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου