Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Προσωπικές εξομολογήσεις: Δεν μπορώ να αντισταθώ στον ορό Ηydra Chrono Serum της Lierac!



Για άλλη μια φορά η Lierac πραγματοποιεί ό,τι υπόσχεται. 

Για τα προϊόντα Lierac έχω ξαναγράψει γιατί με έχουν ενθουσιάσει με τα αποτελέσματά τους. Είμαι φανατική της Ιnitiatic που σβήνει τις πρώτες ρυτίδες και λεπτές γραμμές και προσφέρει εξαιρετική ενυδάτωση και προστασία. Προτιμώ τη fluid μορφή που είναι πιο ελαφριά και κατάλληλη για πιο λιπαρές επιδερμίδες. Αλλά σας έχω μιλήσει για την κρέμα αυτή σε προηγούμενη ανάρτηση http://zacharoto.blogspot.gr/2012/07/5.html

                         

Σήμερα θα μιλήσω για τον ορό Hydra Chrono Serum που είναι θαυματουργός αφού η επιδερμίδα μεταμορφώνεται, ενυδατώνεται και ακτινοβολεί όσο ποτέ! 


Για το αποτέλεσμα σας μιλώ από προσωπική εμπειρία! Σε μια από τις τελευταίες αγορές μου προϊόντος Lierac από το φαρμακείο μου έδωσαν ένα δείγμα της Hydra Chrono Serum. Ένα βράδυ λίγο πριν κοιμηθώ αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το δείγμα αντί της ενυδατικής μου που ανέφερα παραπάνω. Το άρωμα (για όσες είστε σαν και εμένα και λατρεύετε ό,τι χρησιμοποιείτε να έχει υπέροχη μυρωδιά) υπέροχο, ο ορός απλώνεται εύκολα, δεν βαραίνει την επιδερμίδα αφού απορροφάται αμέσως και αφήνει το δέρμα πιο μαλακό από ποτέ. 

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι με την υπέροχη αυτή αίσθηση ενυδάτωσης ξύπνησα και το πρωί και μάλιστα δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί το δέρμα μου ήταν τόσο ενυδατωμένο και απαλό. Είχα ξεχάσει ότι είχα χρησιμοποιήσει το δείγμα. Όταν το συνειδητοποίησα κατάλαβα πόσο αποτελεσματικός είναι ο ορός για αυτό και τον συνιστώ ανεπιφύλακτα! 

Πραγματοποιεί αυτό που υπόσχεται! Ενυδάτωση σε χρόνο ΡΕΚΟΡ! 

Μια δοκιμή θα σας πείσει!


Ευχαριστούμε Lierac!
Σοκολάτα










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου