Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Τάσεις: Fine China Print



Tο στυλ της κινέζικης πορσελάνης είναι ο,τι πιο hot αυτή τη στιγμή!


Θυμίζει πολύ το πορσελάνινο κινέζικο βάζο του σαλονιού, το καλό σερβίτσιο γλυκού ή την τσαγέρα της γιαγιάς. Έχει λευκό φόντο και μπλε λουλούδια, είναι σικ και φοριέται όλες τις ώρες της ημέρας. 

Η τάση είναι τόσο φρέσκια που έχει "πιάσει" ακόμα και τις celebrities "αδιάβαστες", με τις περισσότερες να μην έχουν προλάβει ακόμα να κάνουν μια εμφάνιση- κινέζικο βάζο!

porcelain
Mel B
Kaley Cuoco

porcelain
Alesha Dixon

Και φυσικά έχω προτάσεις για το που και πόσο να αγοράσεις το στυλ... τσαγερό!

porcelain
Mango jumpsuit, 39,99€

Pull & Bear jacket 35,99€

Promod φόρεμα, 29,95€

πορσελάνη
H&M μπλούζα, 9,95€

πορσελάνη
Zara παντελόνι, 35,95€

Promod μαντήλι, 16,95€

Toi & Moi πουκάμισο, 79,00€

BSB φόρεμα, 250€
Sfera Tshirt
κινέζικη προσελάνη
Koton Μαγιό 29,99€
Diana F+ Quing Hua, Σκιαδόπουλος, 89,00€*
*thanks Αγγελική- δε θα ήξερα καν ότι υπάρχει αν δεν την είχες εσύ!

Πάω να πιώ το... τσάι μου!
Βανίλια.

2 σχόλια:

  1. Ωωω! Ωραία αυτή η τάση! Νομίζω πως είναι από τις αγαπημένες μου απ' ότι έχω δει μέχρι στιγμής!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου αρέσει; Δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη ακόμα να την τολμήσω. Είναι λίγο... τσαγερό!
      Καλό βράδυ και σε σένα!!!

      Διαγραφή