Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Σκέψεις: Τελικά υπάρχει αυθεντική καλοσύνη σ' αυτό τον κόσμο


Αφορμή για τις σκέψεις μου, αυτή τη φορά, στάθηκε η καινούρια διαφήμιση της Coca-Cola.

Μια σχετικά αστεία αφορμή θα έλεγε κανείς, αλλά πραγματικά πιστεύω ότι αυτή είναι η καλύτερη διαφήμιση που έχω δει ποτέ.



Το θέμα του spot είναι το τι μπορεί να πιάσει μια κάμερα δρόμου, αυτές για τις οποίες όλοι λίγο- πολύ έχουμε τις αμφιβολίες ή και τις αντιρήσεις μας για το αν θα πρέπει να υπάρχουν και να καταγράφουν την κάθε μας κίνηση.

Αυτές οι κάμερες έδωσαν την έμνευση στο δημιουργικό team της Coca- Cola να εκμεταλλευτεί τις όμορφες, παράξενες και άκρως ανθρώπινες στιγμές που "έπιασαν" κάποιες από αυτές ανά τον κόσμο και να μας τις παρουσιάσουν ως τη θετική πλευρά της ηλεκτρονικής παρακολούθησης των δρόμων.

Γιατι ναι! Υπάρχουν κι αυτές, οι θετικές στιγμές που καταγράφονται από μια social security camera. Και κάποιοι κοινοί θνητοί, χωρίς να το ξέρουν, λόγω της εφευρετικότητας, της εκκεντρικότητας ή απλώς της καλοσύνης τους έγιναν πρωταγωνιστές ενός διαφημιστικού spot με τόση θετική ενέργεια που σε κάνει να θέλεις να το βλέπεις ξανά και ξανά.


Νομίζω ότι κανείς δε μπορεί να αρνηθεί ότι αυτή η διαφήμιση σε αφήνει να νιώθεις χαρούμενος. Έχοντας μόλις παρακολουθήσει (και πάλι) το spot, σας αφήνω με χαμόγελο στα χείλη. Σίγουρα καθένας θα έχει το ίδιο ακριβώς χαμόγελο μόλις παρακολουθήσει τη διαφήμιση αυτή...

Υπάρχει αυθεντική καλοσύνη στον κόσμο που ζούμε. Απλώς καμιά φορά χρειαζόμαστε κάποιον να μας το θυμίσει...

by Βανίλια.

4 σχόλια:

  1. Αν και σιχαίνομαι την Κόκα Κόλα, οφείλω να ομολογήσω πως έχει πολύ καλούς διαφημιστές και τα μηνύματα που περνά είναι όμορφα! Δεν μπαίνω στη διαδικασία να πω όλα αυτά τα τετριμμένα "πολυεθνικές και μπλα μπλα μπλα"... Κι εγώ σαν κι εσένα , όταν βλέπω ομορφιά και θετική σκέψη ευχαριστιέμαι! ... Ετσι κι αλλιώς όλοι για το κέρδος παλεύουν, το ξέρουμε πια, τουλάχιστον να το κάνουν με στυλ και ομορφιά! ... Χαρούμενη και χαμογελαστή μέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
      Κάποια στιγμή, γράφοντας αυτή την ανάρτηση μου ήρθε στο μυαλό να αναφερθώ στην κερδοσκοπία της επιχείρησης και τους σκοπούς της ως πολυεθνική, αλλά αποφάσισα να παραμείνω στο συναίσθημα (και μόνο), το οποίο μου προκαλεί αυτή η διαφήμιση.
      Παρεμπιπτόντως, έχω να πιώ κόκα κόλα πάνω από 3 χρόνια... ;)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Τρομερή διαφήμιση πράγματι!! Κι εμένα μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν την πρωτοείδα! Τελικά, μάλλον υπάρχει καλοσύνη!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή