Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Νύχια: Οι οίκοι μόδας στα άκρα μας


Τι κι αν δε σου φτάνουν οι μισθοί σου (γιατι σίγουρα χρειάζεσαι παραπάνω από έναν) για να αγοράσεις κάτι με το σήμα των Chanel, Luis Vuitton, Gucci και άλλων πολλών;
Τώρα μπορείς εύκολα να αποκτήσεις τα πολυπόθητα σηματάκια των μεγάλων οίκων στα νύχια σου και να είσαι πιο in από ποτέ!

Η νέα τάση στα νύχια μας θέλει να σχεδιάζουμε τα trademarks των οίκων μόδας πάνω τους, αλλά και χαρακτηριστικά σχέδια αυτών.


Αν και αυτό το trend με αφήνει αδιάφορη, μιας και δε με κάνουν ευτυχισμένη τα logos αυτά ώστε να τα χρειάζομαι παντού πάνω στα ρούχα μου, τα αξεσουάρ μου ή τα νύχια μου,παρόλα αυτά δε μπορώ να αγνοήσω τον πανικό που έχει προκληθεί στο χώρο του μανικιούρ.

Chanel





 Louis Vuitton





Gucci





Tiffany & Co




Prada



Burberry



Versace



YSL



Πως μπορείς να φτιάξεις τα logos πάνω στα νύχια σου;

Αρχικά με πολλή υπομονή. Αγοράζοντας βερνίκια σε μορφή στυλό μπορείς να σχεδιάσεις τα διάφορα logos. Αν πάλι, όπως κι εγώ, δε μπορείς να τραβήξεις ούτε μια ίσια γραμμή, ζήτα από μια φίλη σου με πιο σταθερό χέρι να σε βοηθήσει. Άλλη μια λύση είναι να μη "ζωγραφίσεις" όλα τα νύχια, αλλά μόνο ένα.

Με τη βοήθεια καλουπιών. Στο internet υπάρχουν πολλά site από τα οποία μπορείς να προμηθευτείς πλαστικά καλούπια με σχέδια, τα οποία δεν είναι απαραίτητα να είναι όλα logos. Googlαρε "plates for nail design" και θα με θυμηθείς!

Τέλος, μπορείς να αγοράσεις έτοιμα, ψεύτικα νύχια με logos ή στο χρώμα της αρεσκείας σου τα οποία να ζωγραφίσεις. Σίγουρα είναι πολύ ευκολότερο από το να προσπαθείς να σχεδιάσεις πάνω στο ίδιο σου το νύχι!

Καλή τύχη!
by Βανίλια.

2 σχόλια:

  1. κάποια τα θεωρώ υπερβολικά αλλά κάποια από αυτά όπως το tiffany είναι πολύ ωράια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα εκείνα μου άρεσαν περισσότερο! Το χρώμα των Tiffany's είναι, άλλωστε, το αγαπημένο μου!

      Διαγραφή