Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Βάλε μουσική: Eurovision Song Contest 2013


Αυτό ήταν...Πέρασε και ο φετινός διαγωνισμός Eurovision...Ευκαιρία να βρεθείς με καλούς φίλους και να απολαύσεις τη βραδιά. Αλλά ποια τραγούδια μας άρεσαν;
Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου παρακολουθούσα Eurovision. Μάλιστα μικρότερη βαθμολογούσα, έβγαζα τη δική μου αγαπημένη δωδεκάδα και μετά μαζί με τον αδελφό μου (δική του δωδεκάδα) συμψηφίζαμε τα αποτελέσματα. Χαμός! Πολλή αγωνία (ΝΟΤ!)...Η πρώτη ελληνική υποψηφιότητα που θυμάμαι και μου άρεσε ήταν το STOP των Bang (αποκαλύπτω την ηλικία μου αλλά δεν πειράζει...μικρή ήμουν τότε). Ωραίο, σύγχρονο για την εποχή τραγούδι!

Ωστόσο από τότε έχουν περάσει κάποια χρόνια, μπορεί να μη βαθμολογώ πια αλλά πάντα παρακολουθώ το διαγωνισμό. Δεν μπορώ να πω ότι πάντα είναι καλαίσθητος ή ότι δε βλέπουμε "τέρατα" (κυριολεκτικά - δες τους νικητές στην Αθήνα - και μεταφορικά) αλλά πολλές φορές τα τραγούδια είναι εξαιρετικά. Άλλωστε το πολυπολιτισμικό στοιχείο είναι γοητευτικό για το λόγο αυτό προτιμώ οι διαγωνιζόμενοι να τραγουδούν στη μητρική τους γλώσσα. Όσο και να μας ξενίζει σαν άκουσμα είναι πιο ενδιαφέρον.

Φέτος ομολογουμένως ο διαγωνισμός ήταν πιο λιτός, αισθητικά πιο κοντά στα δικά μου δεδομένα. Η ελληνική συμμετοχή αξιοπρεπής, ζωντανή και διαφορετική. Ωστόσο πέρα από το ελληνικό που είναι εκτός συναγωνισμού λόγω εθνικής ευαισθησίας, τα τραγούδια που μου άρεσαν περισσότερο ήταν της Ουγγαρίας και της Ιταλίας.

Το Ουγγρικό θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά σύγχρονο και γλυκό τραγούδι παρόλο που αρκετοί δε συμμερίστηκαν τον ενθουσιασμό μου. Ευτυχώς η παρέα του Σαββάτου το χειροκρότησε χωρίς ιδιαίτερη (κατά)πίεση από μέρους μου. Το Ιταλικό εντελώς υποκειμενικά μου άρεσε  επειδή λατρεύω την ιταλική μουσική και άποψη!

Εσάς ποιο σας άρεσε;

Εnjoy my two favourite ones! Συμφωνείτε;;;




by Σοκολάτα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου