Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Crash Test: Ενυδατικές Kρέμες Vol. 2



Σε συνέχεια της ανάρτησης μου σχετικά με τα δείγματα κρεμών τα οποία δοκίμασα, επιστρέφω δριμύτερη με δεύτερο γύρο δοκιμών!


ESTEE LAUDER- HYDRATIONIST

H day- cream της απόλυτης ενυδάτωσης! Ίσως η πιο ενυδατική κρέμα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου και φυσικά αυτό δεν έχει μόνο πλεονεκτήματα. Αφού ενιώσα το δέρμα μου να ξεδιψά πραγματικά κι εφάρμοσα με απίστευτη ευκολία το make up, μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου το πρόσωπό μου γυάλιζε σα να το είχα μόλις ψεκάσει με νερό! Την προτείνω σε "γερές τσέπες" με έντονο πρόβλημα ξηρότητας δέρματος, για χρήση το χειμώνα ή για χρήση το βράδυ.
Βαθμολογία: 8/10


LIERAC- HYDRA CHRONO+

Πριν "πέσει στα χέρια μου" το δείγμα της Hydra Chrono+ δεν είχε τυχεί να ξαναδοκιμάσω προϊόν της Lierac. Thank God for good marketing γιατι έτσι γνώρισα μια εταιρεία και συγκεκριμένα μια κρέμα που ταίριαξε στο δέρμα μου απόλυτα.  Είναι ελαφριά, αλλά ενυδατική κι έχει ένα υπέροχο διακριτικό άρωμα που θυμίζει καθαριότητα. Αφού έμαθα και την τιμή της, μάλιστα, τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Βαθμολογία: 9/10


VICHY- AQUALIA THERMAL


H Vichy είναι συνήθως μια από τις πρώτες προτιμήσεις μου στην επιλογή κρέμας προσώπου. Όμως η Aqualia Therman με απογοήτευσε λίγο. Δεν είναι ότι δεν είναι καλή κρέμα, μην παρεξηγηθώ! Απλώς δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο, όπως θα περίμενα. Είναι κατάλληλη για όλες τις ηλικίες και βγαίνει σε δύο εκδόσεις: τη λεπτόρρευστη και την πλούσια και οι δύο εξαιρετικά ενυδατικές, ιδανικές ως βάση για make up λόγω του ματ αποτελέσματος που δίνουν. Η απογοήτευσή μου προκύπτει από το γεγονός ότι δε διαφοροποιείται από οποιαδήποτε άλλη ενυδατική κρέμα ευρείας κατανάλωσης (πχ εκείνη της Bioten, για την οποία είχα γράψει: http://zacharoto.blogspot.gr/2012/10/crash-test-vol-1.html).
Βαθμολογία: 7/10


VICHY- IDEALIA


Δε θα επέτρεπα στον εαυτό μου να μην αναφερθεί στην κρέμα της Vichy που πραγματικά κάνει τη διαφορά. H Idealia είναι μια κρέμα που τα έχει όλα: ενυδατώνει βαθιά το δέρμα, μειώνει τις πρώτες ρυτίδες, συσφίγγει τους πόρους με αποτέλεσμα να δείχνουν μικρότεροι και αποκαθιστά τη λάμψη του δέρματος. Στο σύντομο διάστημα που τη χρησιμοποίησα (είχα μόλις δύο δειγματάκια, τα οποία φρόντισα να κρατήσουν για 5 μέρες!) πίστεψα απόλυτα όλες της τις υποσχέσεις. Είδα το δέρμα μου να γίνεται πιο λαμπερό και πιο σφριγηλό. Η υφή της είναι υπέροχη μοιάζοντας με gel, καθόλου λιπαρή κι άκρως ενυδατική. Ως υπέρμαχος του "value for money" δηλώνω απόλυτα ευχαριστημένη. Θα είναι σίγουρα η επόμενη κρέμα μου!
Βαθμολογία: 10/10


LANCOME- PREMORDIALE


Μια κρέμα για τις πρώτες ρυτίδες κι άρα για ηλικίες 28- 30+ που υπόσχεται πολλά. Εγώ παρατήρησα την επιδερμίδα μου να γίνεται περισσότερο... ομοιόμορφη και λαμπερή. Το γεγονός ότι έχει spf είναι εξαιρετικά βολικό, μιας και δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι αντιηλικό πρέπει να χρησιμοποιούμε καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου κι όχι μόνο το καλοκαίρι! Η (πολύ) πυκνή της υφή είναι ίσως και το μοναδικό αρνητικό της, μιας και απλώνεται αρκετά δύσκολα.
Βαθμολογία: 9/10



DARPHIN INTRAL- REDNESS RELIEF RECOVERY CREAM

Παραδέχομαι ότι το δείγμα που έπεσε στα χέρια μου δεν αφορά μια κοινή ενυδατική κρέμα, αλλά μια κρέμα για ευαίσθητα δέρματα με κοκκινίλες. Έτσι, έκανα τη δοκιμή σε μία περίοδο που είχα εμφανίσει κάποια κόκκινα σημάδια στο πρόσωπο από το κρύο. Η αποτελεσματικότητά της ήταν άμεση: μόλις την εφάρμοσα εξαφανίστηκε κάθε κοκκινίλα! Παρόλα αυτά, δε μπόρεσα παρά να παρατηρήσω το περίεργο χρώμα που άφησε στα χέρια μου μετά την εφαρμογή της: ανοιχτό ιριδίζον πράσινο! Αυτό από μόνο του ήταν ικανό για να με κάνει να αμφισβητήσω αν τελικά η αποτελεσματικότητά της οφείλεται στο χρώμα της και μόνο. Σίγουρα μια κρέμα που αφήνει χρώμα στα χέρια (και άρα σίγουρα και στο πρόσωπο) δε μπορεί να με ενθουσιάζει. 
Βαθμολογία: 4/10




SHISEIDO THE SKINCARE- MULTY ENERGIZING CREAM

Η Shiseido είναι μια από εκείνες τις λίγες εταιρείες καλλυντικών, οι οποίες δε χρειάζονται συστάσεις. Ο,τι κι αν έχω δοκιμάσει κατά καιρούς από τη Shiseido αποδείχτηκαν εκπληκτικά. Γιατί αυτή η κρέμα να αποτελέσει εξαίρεση; Με σύνθεση που θυμίζει gel νιώθεις να ενυδατώνει αμέσως και βαθιά το δέρμα και μετά από μια ολόκληρη μέρα συνεχών εναλλαγών ζέστης- κρύου η επιδερμίδα παραμένει απαλή και ματ. 
Μετά τη δοκιμή του δείγματος φυσικά και την αγόρασα! 
Βαθμολογία: 8/10


Κι επειδή τα δείγματα της "συλλογής" μου δεν περιορίζονται μόνο σε κρέμες ημέρας, θα ακολουθήσουν posts και για άλλα είδη περιποίησης: μάσκες προσώπου, κρέμες ματιών και κρέμες νυκτός.

Stay... tuned!

by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου