Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Τι να πρωτογράψω;!


Κάθε φορά που ξεκινάω να κάνω μία ανάρτηση έχω το ίδιο πρόβλημα: για ποιο θέμα να πρωτογράψω!
Δεν είναι οτι έχω τόσα αμέτρητα ενδιαφέροντα, δεν είμαι τόσο ψώνιο! Είναι το οτι ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος, αλλά ταυτόχρονα θέλω τόσα πολλά να πω (είμαι πολυλογού- το παραδέχομαι)!
Κάθε post παίρνει χρόνο. Αρχικά, πρέπει να κατασταλάξεις στο θέμα, που πρέπει απαραίτητα να είναι κάτι... ζαχαρωτό! 
Παρακολουθώ τη μόδα, τρελαίνομαι για φωτογραφία, λατρεύω τα ταξίδια, με ηρεμεί η μαγειρική, διαβάζω βιβλία, αγαπώ το σινεμά, κάθε στιγμή της ζωής μου συνοδεύεται από μουσική...  Τι να πρωτογράψεις, τι να πρωτοπείς; 

Το δεύτερο βήμα είναι να αναπτύξεις το θέμα σου. Από που να αρχίσεις, πως να το συνεχίσεις, πως να πεις τη γνώμη σου χωρίς να προσβάλλεις κάποιον, πως να μείνεις μόνο στα πολύ σημαντικά στοιχεία, πως να προτείνεις αυτά που σου αρέσουν, χωρίς να φαίνεσαι πιεστικός.

Επόμενο βήμα, να βρεις φωτογραφίες που να ταιριάζουν. Αυτό είναι το κουραστικό, για τα μάτια, κομμάτι αλλά το πιο αγαπημένο για μένα προσωπικά. Εδώ και πέντε χρόνια έχω εξοπλιστεί  με DSLR μηχανή, φακούς, φίλτρα, προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφιών και περνάω ατέλειωτες ώρες πίσω από την κάμερα. Αναμενόμενο, λοιπόν, είναι να με ενδιαφέρει πολύ να ψάξω στο internet ή στο αρχείο μου για φωτογραφίες που μπορούν να συνοδέψουν το κείμενό μου. 


Και η συνέχεια με το να φτιάξεις το layout της ανάρτησης. Μετά από πολλά χρόνια χρήσης του word, από εργασίες που πανεπιστημίου, του μεταπτυχιακού, παρουσιάσεις στη δουλειά, μπορώ να πω οτι έχω εξοικειωθεί με τη μορφοποίηση κειμένου και κάθε άλλο παρά χρονοβόρο είναι το να φτιάξω όσο το δυνατόν πιο "όμορφη" την ανάρτησή μου.

Τέλος, το να δημιουργήσεις το κοινό σου. Τι βλέπει περισσότερο ο κόσμος, τι τον ενδιαφέρει; Στο 2012, με μειώσεις μισθών, απολύσεις, καταστήματα να κλείνουν το ένα μετά το άλλο, χαράτσια, φορολογίες κ.ά. τι μπορεί να θέλει κανείς να δει εκτός από ελαφρά θέματα που θα τον/την βοηθήσουν να ξεχαστεί από τα προβλήματα της καθημερινότητας; Από την άλλη, πως μπορείς να ικανοποιήσεις τους πάντες; Δε μπορεί όλοι να συμφωνούν με ο,τι έχεις να πεις ή να τους ενδιαφέρουν τα ίδια θέματα. 


Και κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι είχα χάσει τον στόχο (μας). Όταν δημιουργήθηκε αυτό το blog, ένα ανοιξιάτικο βράδυ στο μυαλό 4ων νέων ανθρώπων και ένα μήνα αργότερα πήρε σάρκα και οστά, ο στόχος ήταν να μοιραστούμε τις σκέψεις μας και να δημιουργήσουμε κάτι όμορφο και γλυκό (εξ'ου και το όνομα Ζαχαρωτό). 


Μας ενδιαφέρει τι νομίζει ο κόσμος που μας διαβάζει και τον ευχαριστούμε που το κάνει. Και συνεχίσουμε όπως ξεκινήσαμε: γλυκά και χωρίς περιορισμούς!


Μήνες μας... πολλούς!
Το κείμενο γράφτηκε ανήμερα της 1ης μηνιαίας επετείου του blog μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου