Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Τα 5 trends της σεζόν που αυτή η Blogger (εγώ!) δε θα ακολουθήσει


Παρακολουθώ όλα τα trends του καλοκαιριού που διανύουμε, αλλά και του φθινοπώρου που έρχεται...
Επίσης, μου αρέσει πολύ να σας τα μεταφέρω μέσω του Ζαχαρωτού...
Αλλά υπάρχουν κάποιες προτάσεις της φετινής μόδας που απλώς δε θα δοκιμάσω καν!!!

1. Μαλλιά στα χρώματα του ουράνιου τόξου






Δεν είμαι pop-star, δεν είμαι τηλεπερσόνα, δεν έχω μπλε- πράσινα- ροζ- μωβ- κλπ μαλλιά. Μια τούφα; Ναι, μπορεί να το σκεφτώ, αλλά ολόκληρο το κεφάλι μου να γίνει το μπλε των στρούμφ, το πράσινο του Hulk ή το μωβ του Dino Flinstone αποκλείεται.

2. Κοντά μπλουζάκια- μπουστάκια





Η μόδα του καλοκαιριού προστάζει ψηλόμεσο σορτς, φούστα ή παντελόνι και ακάλυπτο στομάχι. Ωραίο να το βλέπεις σε καλογυμνασμένα, ψηλά κορμιά, καταστροφικό σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση. Είδα στομάχια να ξεχειλίζουν, ραγάδες, κοντές κοπέλες να δείχνουν ακόμα πιο κοντές με το συνδυασμό κοντό μπλουζάκι- σορτς- μποτάκι… Και προτιμώ να μη σκεφτώ καν τι μπορεί να συνέβαινε αν κάποια από αυτές που είδα να περπατάνε δίπλα μου, καθόταν (υπερχείλιση κρέατος- μπλιάχ!)!

3. Αθλητικά- πλατφόρμες



Απαπαπα! Δεν είναι επιχείρημα, το ξέρω, αλλά απαπαπα! Φρικτή τάση που έχει ξεκινήσει καιρό τώρα και δε λέει να τελειώσει. Δεν αμφισβητώ ότι είναι άνετα και είμαι μεγάλος λάτρης των αθλητικών παπουτσιών. Αλλά αθλητικό… τακούνι; Απαπαπα!

4. Μπότες πάνω από το γόνατο



Φορέθηκαν πολύ πέρυσι και θα φορεθούν πολύ και φέτος. Γιατί εγώ κάθε φορά που βλέπω φορεμένη τέτοια μπότα θυμάμαι τη Julia Roberts στο Pretty Woman; Κι επειδή εκτός από την ίδια την ηθοποιό, θυμάμαι και το επάγγελμα της  Βίβιαν, την οποία ενσαρκώνει, αδυνατώ να ακολουθήσω αυτή τη μόδα.

5. Wet Look 



Ήταν γύρω στα μέσα με τέλη της δεκαετίας του ’80 που γυναίκες και άντρες ξόδευαν μεγάλες ποσότητες ζελέ προκειμένου να δημιουργήσουν το βρεγμένο look. Η μόδα ξεπεράστηκε και ήρθε και πάλι πίσω, με μικρές παραλλαγές, περίπου 25 χρόνια μετά. Το απολαμβάνω σε άλλους, βαριέμαι τη διαδικασία που το συνοδεύει: να «κοκαλώσουν» στη σωστή θέση τα μαλλιά, να μην πετάνε τριχίτσες, αλλιώς μοιάζεις περισσότερο άλουστη παρά trendy και να τα λούσεις τη στιγμή που επιστέφεις σπίτι, γιατί το άκαμπτο μαλλί εκτός από το ότι είναι αφύσικο δεν είναι και πρακτικό.

by Βανίλια.

1 σχόλιο: