Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Αρώματα! Όταν τα μπουκάλια κλέβουν τις εντυπώσεις

Dolce, Dolce & Gabbana

Το πιο καινούριο άρωμα των Dolce και Gabbana έχει ένα χαριτωμένο μπουκάλι, υπέροχο χρώμα, αλλά κάθε άλλο παρά ενδιαφέρουσα μυρωδιά. Μια πολυφωνία από αρώματα λουλουδιών, που δε σε αφήνει να ξεχωρίσεις κανένα απ'όλα είναι ακόμα πιο γλυκό απ' οτι μαρτυρά το ίδιο του το όνομα.

Lola, Marc Jacobs
Όλα τα μπουκάλια των αρωμάτω του Marc Jacobs είναι αριστουργήματα, αλλά προσωπικά ξεχωρίζω τη Lola. Το άρωμα, παρόλα αυτά, δε με ενθουσίασε, χωρίς όμως να το θεωρήσω κι άσχημο...


Armani Prive
Μίνιμαλ, ζεν σχεδίαση και πολλές επιλογές για να διαλέξεις το άρωμα που σου αρέσει. Δε μπορεί, κάποια θα σου ταιριάξει. Εμένα, πάλι, δυστυχώς καμία.


Miss Dior

Υπέροχο μπουκάλι, υπέροχο marketing, υπέροχο όνομα, γλυκανάλατο άρωμα.


Valentina, Valentino
Σε 2-3 εκδοχές αρώματος και μπουκαλιού πραγματικά προσπάθησα να μου αρέσει το άρωμα του Valentino, μόνο και μόνο για να αποκτήσω το μπουκάλι του, αλλά τελικά κάθε προσπάθεια αποδείχτηκε άκαρπη. Η Valentina δε μου ταιριάζει, αλλά αν σας περισεύει κανένα μπουκαλάκι για τη συλογή μου είναι ευπρόσδεκτο!


Euphoria, CK
Έχει φανατικές θαυμάστριες, αλλά φοβάμαι ότι προσωπικά ανήκω στις άλλες, τις "πολέμιες" του συγκεκριμένου αρώματος. Δυνατό όσο κανένα άλλο που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα, το Euphoria δε μου προκαλεί καμία ευφορία. Το ακριβώς αντίθετο- με ανακατεύει. Το μπουκάλι του όμως έργο τέχνης.


Tendre, Prada
Παραπέμποντας σε άρωμα τις δεκαετίας του '20 η Prada κυκλοφόρησε το άρωμα της Tendre για τη μοντέρνα και ταυτόχρονα retro γυναίκα. Η μυρωδιά αδιάφορη, αλλα φαντάσου να μπορούσαμε να γεμίζαμε το μπουκάλι ξανά και ξανά...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου