Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Προσωπικές εξομολογήσεις: Δε μπορώ να αντισταθώ στο Lip Butter του Κορρέ!

Lip Butter

Έχω ψύχωση με το lip balm- το ομολογώ!


Δε μπορώ να διανοηθώ να βγαίνω από το σπίτι χωρίς να έχω μαζί μου το lip balm μου.

Ίσως επειδή συχνά δαγκώνω τα χείλη μου, ίσως επειδή ξεραίνονται εύκολα, ίσως επειδή μου αρέσει να νιώθω τα χείλη μου μαλακά, ίσως επειδή μου αρέσει η γεύση του lip balm μου.


Και φυσικά, όπως κάθε κοπέλα κι εγώ, έχω δοκιμάσει εκατοντάδες πριν καταλήξω σε ένα από τα δύο (θα ακολουθήσει post στο μέλλον) lip balm που μου ταιριάζουν.

Σήμερα θα επικεντρωθώ σ' εκείνο του Korre. Το αγαπημένο μου προϊόν για τα χείλη, λοιπόν, είναι το Lip Butter της εταιρείας Korres και είναι έως και θαυματουργό.

pomegrante

Έτυχε να το αγοράσω πρώτη φορά στη Γερμανία (!) κι από τότε έχει γίνει αχώριστος σύντροφός μου από το πρωί μέχρι το βράδυ- κυριολεκτικά! Εφαρμόζω μια μικρή ποσότητα ακόμα και πριν κοιμηθώ!

Σε έξι μυρωδιές- γεύσεις- χρώματα, το lip butter της εταιρείας Korres προσθέτει χρώμα στα χείλη, το οποίο είναι πιστό σε εκείνο της συσκευασίας του. Μαλακώνει ακόμα και τα σκασμένα χείλη και τα προστατεύει από το κρύο, τη ζέστη και τον αέρα.

lip butter κορρέ

Η προσωπικές μου επιλογές ήταν το ρόδι, το οποίο έχω αγοράσει πολλές παραπάνω από 1 φορές, το μάνγκο, που έχει υπέροχο άρωμα και το κυδώνι, του οποίου το χρώμα ήταν ένα εξαιρετικά ευχάριστο, φυσικό ροζ.

Για εκείνες που δε θέλουν να κουβαλάνε μαζί τους κραγιόν, το άγριο τριαντάφυλλο θα τους "λύσει τα χέρια" και για τις διακριτικές, το γιασεμί και η guava θα προσφέρουν τις μαλακτικές τους ιδιότητες σε ουδέτερα χρώματα.

by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου