Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Μαγειρική: Πανεύκολη συνταγή για Pancakes!




Μπορεί να φταίει το ότι η οικογένειά μου έχει ζήσει αρκετά χρόνια στην Αμερική ή ότι θεωρώ την Αμερικάνικη κουζίνα μια από τις πιο πλούσιες σε γεύσεις κουζίνες του κόσμου, αλλά δε μπορώ να διανοηθώ το ΣΚ μου χωρίς pancakes για πρωινό!

Η συνταγή είναι πανεύκολη κι απίστευτα γρήγορη.

Υλικά για 4-5 pancakes:
1)    1 κούπα αλεύρι ΦΑΡΙΝΑ
2)    1 αυγό
3)    κούπα γάλα


Χτυπάμε όλα τα υλικά μαζί σε ένα μεγάλο μπωλ, ξεκινώντας από το γάλα και το αυγό.

Τοποθετούμε ένα μικρό κομματάκι μαργαρίνη ή βούτυρο (πάντα προτιμώ την πρώτη, μιας κι έχει λιγότερα λιπαρά) σε ένα μικρό τηγάνι κι αφού λιώσει ρίχνουμε ποσότητα από το μίγμα όσο 1+1/2 φλυτζανάκι του καφέ.


Χαμηλώνουμε λίγο την ένταση του ματιού και ψήνουμε για 3-5’ από την κάθε πλευρά.

Το πρώτο pancake είναι έτοιμο!

Αν μπορούμε να περιμένουμε (εγώ που είμαι λιχούδα και δε μπορώ να περιμένω τα τρώω ένα-ένα), το αφήνουμε σε ένα πιάτο και συνεχίζουμε φτιάχνοντας τα υπόλοιπα 3. Στοιβάζουμε το ένα πάνω στο άλλο και περιχύνουμε με σιρόπι σφένδαμου (maple syrup). Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη γεύση του μπορείτε να δοκιμάσετε μαρμελάδα, μέλι, καραμέλα butterscotch ή και πραλίνα φουντουκιού.

Μια παραλλαγή, προκειμένου να κάνετε τα pancake σας πιο... χαρούμενα, είναι να προσθέσετε στη ζύμη m&m's ή smarties σπασμένα (βλέπε αρχική φωτό)!


Καλή επιτυχία!
Βανίλια. 

2 σχόλια:

  1. Τι υπέροχη συνταγή είναι αυτή;; Και είναι και εύκολη!! Μμμ! Θα μου αρέσουν πολύ πιστεύω!!!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ, πάντως, σήμερα το πρωί αυτή ακριβώς τη συνταγή έφτιαξα και το αποτέλεσμα ήταν θεσπέσιο!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή