Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Tips: Απολέπιση και ενυδάτωση προσώπου

Το ότι η χαρά αντανακλά στο πρόσωπο είναι γνωστό.
Ωστόσο τί μπορούμε να κάνουμε εμείς περισσότερο για τη φροντίδα του προσώπου μας;

Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν διάφορες συνταγές για μάσκες και απολέπιση του προσώπου και στην τηλεόραση έχουμε ακούσει χιλιάδες σχετικά tips. Προσωπικά δεν ασχολούμαι με πολύπλοκες παρασκευές γιατί και δεν έχω πάντα τα υλικά στο σπίτι και γενικά φοβάμαι την αντίδραση που θα έχει το δέρμα μου, το οποίο είναι εξαιρετικά ευαίσθητο. 

Για αυτό εμμένω στην άποψη 


και για ενυδάτωση και απολέπιση του προσώπου μου χρησιμοποιώ τα πιο απλά υλικά που αποδεδειγμένα δε μου προκαλούν κανένα ερεθισμό και μου χαρίζουν βελούδινο, μαλακό δέρμα. Ποια είναι αυτά τα υλικά; 

1 Για ενυδάτωση: απλό σκέτο γιαούρτι (οποιοδήποτε αρκεί να μην είναι πολύ ρευστό)
2. Για απολέπιση: μέλι και ζάχαρη

Η μάσκα με γιαούρτι είναι ότι καλύτερο για την ενυδάτωση του προσώπου σας (έχω παρατηρήσει ότι βοηθάει πάρα πολύ και στην περίπτωση που εμφανίζεται ανεπιθύμητο σπυράκι, την επομένη έχει εξαφανιστεί). Αρκεί να αλείψετε στο πρόσωπό σας μια στρώση γιαουρτιού και να το αφήσετε να στεγνώσει για 15' περίπου λεπτά (εξαρτάται από την επιδερμίδα, όταν αρχίζει να τραβάει το δέρμα τότε είστε έτοιμη για την αφαίρεσή του). Ξεπλένετε με άφθονο νερό και το δέρμα πιο φρέσκο και λαμπερό από ποτέ!


Για την απολέπιση, απλά αναμειγνύετε λίγη ζάχαρη με μέλι και απλώνετε στο δέρμα. Στο σημείο αυτό λίγο νεράκι θα βοηθήσει να γίνει πιο ρευστό το μείγμα. Με απαλές κινήσεις ξεκινάτε τη γνωστή σε όλες μας διαδικασία (προσοχή μη τρίβετε δυνατά το πρόσωπό σας) και ξεπλένετε και πάλι με άφθονο νερό. Το πρόσωπό σας θα λάμπει. Μετά μπορείτε να εφαρμόσετε την ενυδατική σας κρέμα αν νοιώθετε ότι η επιδερμίδα σας χρειάζεται ενυδάτωση.


Τα tips αυτά είναι δοκιμασμένα στο εξαιρετικά ευαίσθητο πρόσωπό μου και περάσανε τις εξετάσεις με Άριστα. Ωστόσο θα μπορούσατε πριν τα ακολουθήσετε να τα εφαρμόσετε σε ένα σημείο του προσώπου σας για να δείτε την αντίδρασή του. 

Τέλος μια συμβουλή που τη λέω για την ακούω και εγώ. Νερό, πολύ νερό! 

2 σχόλια:

  1. Δεν ήξερα για την μάσκα με το γιαούρτι... θα δοκιμάσω τις προτάσεις σου σίγουρα!! σε ευχαριστούμε πολύ!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ!!!! Ελπίζω να μείνεις ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή