Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Βάλε μουσική: ...με ρομαντική διάθεση



Το τραγούδι μπορεί να μας έρχεται από τα 90's, ο ήχος του όμως μας ταξιδεύει αρκετά χρόνια πιο πίσω...
Για μένα, προσωπικά, είναι ένα από τα καλύτερα κομμάτια των 90's, ένα διαχρονικό, ερωτικό τραγούδι που μου ξυπνά γλυκές αναμνήσεις.


Την πρώτη φορά που το άκουσα ήταν από ένα best of compilation που μου είχε κάνει δώρο τα  Χριστούγεννα του 1993 η μητέρα μου, φυσικά στην έκδοση... της κασέτας!

Λόγω του νεαρού της ηλικίας μου, το Litanie Des Saints (του οποίου ελάχιστοι γνωρίζουν τον τίτλο και το αναζητούν συνήθως ως "ero mante te que le mama") του Dr. John, μαζί με άλλα αριστουργήματα της εποχής που περιέχονταν στην κασέτα, όπως το Runaway Train των Soul Asylum και το Animal Nitrate των Suede, διαμόρφωσε τις προτιμήσεις μου στη μουσική για ολόκληρη τη ζωή μου.

Έτσι, κάθε φορά που το ακούω  θυμάμαι εκείνο το χειμωνιάτικο πρωινό πριν 20, σχεδόν, χρόνια, που άνοιξα το Πρωτοχρονιάτικο δώρο μου κι έβαλα την πρώτη από τις δύο κασέτες της συλλογής στο κασετόφωνο, για να με πλημμυρίσουν οι μελωδίες που έμελλε να με συνοδεύουν όλη τη μέχρι σήμερα ζώη μου...

Litanie Des Saints, από τον Dr. John.




by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου