Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Πηγή στυλιστικής έμπνευσης! Emma Watson



Είναι πανέμορφη, γλυκιά, ταλαντούχα και βρίσκεται πάντα στις λίστες των πιο καλοντυμένων γυναικών, έχοντας αναγνωριστεί για την κομψότητά της από τα μεγαλύτερα περιοδικά μόδας στον κόσμο.





Η Emma Watson, στα 22 της χρόνια έχει καταφέρει πολλά περισσότερα απ' ότι άλλες ηθοποιοί καταφέρνουν μέσα σε μια ζωή: έχει πρωταγωνιστήσει σε μια από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά σειρές ταινιών, έχει αποσπάσει άριστες κριτικές για την ερμηνεία της, έχει υπάρξει μοντέλο για τον οίκο Burberry και έχει υπάρξει το πρόσωπο της Lancome, ακολουθώντας μεγάλες Κυρίες του χώρου της, όπως η Isabella Rossellini, η Julia Roberts, η Kate Winslet και η Anne Hathaway.


Από τα πρώτα της βήματα στο κόκκινο χαλί, όταν ήταν μόλις 9 χρονών, απέδειξε ότι είναι μια κομψή μικρή κυρία. Η γλυκιά Hermione του Harry Potter μεγάλωσε και εξακολουθεί να εντυπωσιάζει στις επίσημες εμφανίσεις της, αλλά και στις καθημερινές εξόδους της.

























Μου αρέσει, όχι μόνο επειδή μου θυμίζει την αθώα εφηβική μου ηλικία και την αγάπη μου στο Harry Potter, αλλά και για την γλυκύτητα και το class της!
Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα συνεχίσει να μας εντυπωσιάζει με τις ενδυματολογικές της επιλογές, αλλά και το υποκριτικό της ταλέντο για πολλά χρόνια ακόμα...

by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου