Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Υπέροχες φωτογραφίες!


Στις αναζητήσεις μου στο internet για φωτογραφίες που θα "ντύσουν" και θα ομορφύνουν τα posts μου, σε όσες περιπτώσεις δε χρησιμοποιώ δικές μου φωτογραφίες, πολλές φορές καταλήγω περισσότερο να χαζεύω, παρά ουσιαστικά να δουλεύω.

Κι αυτό επειδή ο κυβερνοχώρος έχει κατακλυστεί από υπέροχες φωτογραφίες και συνθέσεις από διάφορες πηγές και καλλιτέχνες. Στη διάδοση της φωτογραφίας ως μέσο έκφρασης, τα τελευταία χρόνια, συντέλεσαν ιδιαίτερα η ευκολία της λήψης μιας ψηφιακής φωτογραφίας, σε αντίθεση με τη χρήση φιλμ, αλλά και τα κοινωνικά δίκτυα παρέχοντας τη δυνατότητα για άμεση κοινοποίηση- ανταλλαγή των φωτογραφιών μεταξύ φίλων.

Το αποτέλεσμα, όσον αφορά το internet; Υπέροχες εικόνες όπου κι αν κοιτάξεις, φυσικές ή επεξεργασμένες, βγαλμένες από επαγγελματίες ή ερασιτέχνες, με θέμα ή αφηρημένες. Το αποτέλεσμα, όσον αφορά τον υπολογιστή μου; Άπειρα folders με φωτογραφίες οι οποίες μου άρεσαν πολύ, αλλά δεν ταίριαξαν με τα θέματα που έχω ασχοληθεί από τη μέρα που γεννήθηκε αυτό το blog. Κι επειδή το θεωρώ εγωιστικό, λόγω της προσωπικής μου ενασχόλησης με τη φωτογραφία, να κρατάω τόσο όμορφες εικόνες για τον εαυτό μου (και τον παραφορτωμένο υπολογιστή μου), θέλησα να τις μοιραστώ μαζί σας.

Ιδού όσες εντόπισα εντός του καλοκαιριού, που μας αφήνει σιγά-σιγά, και τελικά δε χρησιμοποίησα σε κάποιο από τα posts μου:




















 by Βανίλια.

1 σχόλιο:

  1. Πανέμορφες φωτογραφίες!! Όλες είναι πραγματικά πανέμορφες!! Δίκιο έχεις που τις μοιράστηκες μαζί μας και δεν τις κράτησες για εσένα! χιχι!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή