Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Προσωπικές εξομολογήσεις: Δε μπορώ να αντισταθώ στα προϊόντα καθαρισμού προσώπου Sephora


Δε μπορώ να αντισταθώ στα Sephora!


Διαπίστωση μόλις μερικών μηνών, ή ίσως και χρόνου, αλλά άκρως αληθινή! 

Για πολλά χρόνια έμπαινα στα Sephora και απέρριπτα τα προϊόντα της εταιρείας, αλλά μετά το κουπόνι του -30% (το έδιναν σε κάθε αγορά εδώ και περίπου ένα χρόνο) το οποίο έπεσε στα χέρια μου το χειμώνα που μας πέρασε, δοκίμασα τα πρώτα μου Sephora προϊόντα Demake up και τα βρήκα καταπληκτικά και πολύ οικονομικά! Πλέον, προσπαθώ να θυμηθώ ποια προϊόντα ντεμακιγιάζ χρησιμοποιούσα μέχρι σήμερα!


Το Triple Action Cleansing Water, ή αλλιώς «νεράκι» καθαρισμού, είναι εξαίσιο! Αφαιρεί εντελώς το make-up με μόλις ένα πέρασμα, ακόμα και από τα μάτια! Εγώ διάλεξα τη μεγάλη ποσότητα, των 400ml με αντλία, η οποία κάνει την κουραστική διαδικασία του καθαρισμού παιχνιδάκι!


Συγκεκριμένα για τα μάτια, η Sephora έχει το Instant Eye Makeup Remover, ένα προϊόν με θαυματουργές ιδιότητες! Χωρίς τρίψιμο, χωρίς κοκκινίλες, χωρίς καθόλου κόπο αφαιρεί τη μάσκαρα, το μολύβι, το concealer αμέσως.  


Το υγρό σαπούνι καθαρισμού, Supreme Cleansing Foam, είναι επίσης πολύ βολικό. Επειδή είναι πολλές οι φορές που μπαίνω στο μπάνιο βαμμένη και θέλω απεγνωσμένα να πλύνω το πρόσωπό μου χωρίς να καταλήξω να μοιάζω με αρκουδάκι PANDA εξερχόμενη της ντουζιέρας, έχω πάντα μαζί με το αφρόλουτρο και το σαμπουάν μου το υγρό σαπούνι καθαρισμού της Sephora. Γρήγορο, εύκολο, αποτελεσματικό και αφαιρεί ακόμα και το αδιάβροχο μακιγιάζ!


Τελευταία έρχεται η λοσιόν για μετά τον καθαρισμό, Instant Refreshing Toner. Και είναι σε σπρέι! Χρόνος εφαρμογής; Μόλις λίγα δευτερόλεπτα. Δεν περιέχει οινόπνευμα, αλλά εκχύλισμα πιπερόριζας, το οποίο τονώνει την επιδερμίδα μετά τον καθαρισμό. Tip: ζεστές ημέρες, σαν τη σημερινή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το προϊόν αντί νερού: ψακάστε από απόσταση, ειδικά αν φοράτε make up και νιώστε το πρόσωπό σας να δροσίζεται!

Κάτι που προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντικό είναι ότι σε αντίθεση με όλα τα άλλα προϊόντα καθαρισμού σε υγρή μορφή, τα οποία έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς, τα συγκεκριμένα δε μου έχουν ποτέ προκαλέσει τσούξιμο ή κοκκινίλα στα μάτια. Λόγω του νευρικού χαρακτήρα μου καταφέρνω σχεδόν πάντα να διοχετεύω ένα μέρος του καθαριστικού από το βαμβάκι κατευθείαν μέσα στο μάτι μου! Τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι τα μόνα που δε μου έχουν προκαλέσει πόνο ή… προσωρινή τύφλωση!

Τα συστήνω ανεπιφύλακτα και επιφυλάσσομαι να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα ομορφιάς της εταιρείας!


Περάστε μια βόλτα από τα Sephora. Πέραν από τις προσφορές σε όλα σχεδόν τα προϊόντα, μπορείτε να βρείτε κάποιο άλλο μαγικό καθαριστικό, που να ταιριάζει ακόμα καλύτερα με το δικό σας δέρμα, και να μας το προτείνετε κι εσείς με τη σειρά σας!

by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου