Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Σκέψεις: Flashback


Περνώντας σήμερα από το πιο αγαπημένο μου μέρος ...στον κόσμο (χαρά μικρού παιδιού) άκουσα ένα τραγούδι που για δευτερόλεπτα με γέμισε με μια ανείπωτη χαρά και νοσταλγία. ΄Αλλωστε η ευτυχία βρίσκεται κάπου εκεί...ανάμεσα στη χαρά και τη νοσταλγία...Νιώθεις ένα σφίξιμο στο στήθος, θέλεις να φωνάξεις από χαρά αλλά σε πιάνει και μια μικρή συγκίνηση που σε προσγειώνει...


Ποιο ήταν αυτό το τραγούδι που κατάφερε κάτω από το καλοκαιρινό ήλιο, στο κέντρο της πόλης (της δικής μου) να με κάνει να αισθανθώ έτσι και παρά τη ζέστη να με ταξιδέψει; Ένα τραγούδι του Neil Sedaka χρονολογίας 1959...


Θα μου πείτε...Έχεις αναμνήσεις από το 1959; Καλά πόσο χρονών είσαι...; Ομολογώ ότι καμία σχέση δεν έχω με τα 60’s και 70’s. Από τα 80’s άρχισα να αποκτώ συνείδηση....

Άρα... Πώς; Κι όμως...

Το είχα ακούσει μικρή, μου άρεσε, είναι τόσο γλυκό τραγούδι και η instrumental απόδοσή του το πρωί με βιολί και κιθάρα το απογείωσε. Συνήθως ακούμε από πλανόδιους το «Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία» (καταπληκτικό και αυτό το τραγούδι, δε λέω...), κάτι ακαταλάβιστικα τραγούδια ή αγριοφωνάρες. Δεν είχε τύχει να ακούσω κάτι τόσο αναπάντεχα ιδιαίτερο στο δρόμο....Και αυτό μου έφτανε να χαμογελάσω και το βήμα μου να γίνει πιο ανάλαφρο.

Προσπάθησα να βρω στον θησαυρό του you tube μια instrumental εκτέλεση του «Οh Carol» του τραγουδιού που συζητάμε τόση ώρα. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ικανοποιημένη από την έρευνά μου– πλην του ότι γέλασα πολύ γιατί βρήκα όλων των ειδών τις εκτελέσεις και σε διάφορες γλώσσες...Αυτή η εκτέλεση είναι όσο γίνεται πιο κοντά στο σημερινό άκουσμα.


Και μιας και μιλάμε για Neil Sedaka θα πρότεινα να εξελιχθεί το ρεπερτόριο και την άλλη φορά που θα περνάω να ακούσω και το.... 



 Eυχαριστώ προκαταβολικά ;)

Τί flashback και αυτό...

Και συνεχίστηκε όταν έφτασα στον προορισμό μου, τον πιο γλυκό προορισμό όπου παρακολούθησα στην τηλεόραση με την παρέα μου (petit και αυτός) τον ήρωα των παιδικών μας χρόνων μεταγλωττισμένο στα ελληνικά. Τον μικρό Νικόλααααα!!!!!!!!!!! - που κατά τύχη αναζητώντας πληροφορίες στο διαδίκτυο έμαθα ότι οι ιστορίες του δημοσιεύτηκαν την περίοδο 1956 - 1964 σε βελγικές εφημερίδες και από το 1959 σε γαλλικές (αυτόματος συνειρμός με το έτος κυκλοφορίας του τραγουδιού του αγαπημένου Neil Sedaka «Oh Carol»). Χμμμ...



Κλείνοντας δε θα μπορούσα να μην αναφερθώ στην πιο αγαπημένη, λατρεμένη και περίεργα συγκινητική συνήθεια των παιδικών μου χρόνων. Την πολύπαθη αλλά αξιολάτρευτη, τη δική μας Candy Candy που δικαιωματικά σφραγίζει με την παρουσία της - videο το παρόν flashback.

Παρακολουθούσα φανατικά όλα τα επεισόδια και άνετα θα τα έβλεπα ξανά και ξανά! Αφιερωμένο σε όλες τις φανατικές που ξέρω είμαστε πολλές!


Ωραία είναι να γυρνάς πίσω και να σκέφτεσαι τη ζωή σου και ότι αγάπησες! Σας φιλώ xxxxx

by Σοκολάτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου