Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Τα πιο παράξενα παπούτσια




Μπορεί να είναι τα πιο παράξενα παπούτσια που έχω δει φτιαγμένα από έναν σχεδιαστή.




Ο δημιουργός τους ονομάζεται Kobi Levi και όσον αφορά την έμπνευσή του... the sky is the limit, που θα έλεγαν και οι Αγγλόφωνοι.

Δεν τα λες και πολύ άνετα... Ευφάνταστα, όμως, είναι και με το παραπάνω!  Όποια κι αν τα φορέσει είναι σίγουρο ότι θα τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω της!

Απολαύστε...

Αν ήταν πράσινο, θα ήταν το angry bird που γυρνάει πίσω!

Μια πάπια, μα ποια πάπια;;;

X-rated

... προσοχή! Η μπανανόφλουδα... γλιστράει!

Αν το ασχημόπαπο έγινε κύκνος, αυτός ο κύκνος σε τι να μεταμορφωθεί, τι προοπτικές μπορεί να έχει;;;

Orca. Δεν κάνω πλάκα- αυτό είναι το όνομα του.
Με λουράκι! Για να μη χαρακτηριστεί "αδέσποτο"!
Αυτό μάλιστα! Μπορεί να αποδειχτεί και χρήσιμο... στο κυνήγι μπεκάτσας!


Το όνομά του είναι Blonde Ambition. Εγώ θα το ονομάσω Madona, early 90's.

H Olive (του Ποπάυ)!

Spooky!

Sushi? Anyone?


Cheerleader. Σαφές, νομίζω...

Tulip- και μόνο που τα κοιτάζω πονάνε τα πόδια μου!

Ότι πρέπει για τρέξιμο!

Από ποια πλευρά βάζω το πόδι μου;;;

Καλάθι για τα ψώνια μου; Όχι ευχαριστώ! Έχω τα παπούτσια μου!

Καρότσι για τα ψώνια μου; Όχι ευχαριστώ! Έχω (και πάλι) τα παπούτσια μου!

by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου