Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ο καιρός... αλλιώς!



Σκαϊ καιρός. Λίγο διαφορετικός απ΄όλα όσα έχουμε συνηθίσει!
Καιρός προσαρμοσμένος σε κάθε ανάγκη!

Θέλεις να παίξεις 5x5 και δεν ξέρεις αν θα έχεις τον καιρό με το μέρος σου; 

Σκαϊ καιρός για ποδοσφαιρόφιλους

Οκ, θα μου πεις. Σιγά την πρωτοτυπία. Μη βιάζεσαι. Έχει και συνέχεια!

Είσαι γυναίκα και δεν ξέρεις αν πρέπει να ισιώσεις τα μαλλιά ή να τα αφήσεις όπως είναι από τη "μαμά" τους (το γνωστό στυλ λιονταράκι). Θα έχει υγρασία; Θα χαλάσουν μέσα σε 5'; Πρέπει να βάλεις λακ;

Θέλεις να πλύνεις το αυτοκίνητό σου, αλλά δεν ξέρεις αν αύριο θα βρέξει (λάσπη); 

Είσαι ρομαντικός, αλλά δεν ξέρεις αν σήμερα είναι η κατάλληλη νύχτα για να δείτε μαζί τα αστέρια; 

Πρέπει να πας το σκύλο σου βόλτα και δεν ξέρεις πόσο μακριά θα σου επιτρέψει ο καιρός να πας; Μόνο για την ανάγκη του ή μέχρι το πάρκο, να ξεμουδιάσει λίγο το ζωντανό;

Ο σκαϊ σου έχει τη λύση!

Τι εννοώ;;; 

Δες και μόνος σου!

Καιρός... μαλλιών!

Του κουτιού το αμαξάκι όλη την εβδομάδα!


Ρομαντικοί κινηθείτε γρήγορα! Το Σαββατοκύριακο ο καιρός χαλάει!


 Ο σκύλος δεν θα είναι και απόλυτα ικανοποιημένος αυτή την εβδομάδα...

Μπες στο www.skaikairos.gr και επίλεξε την πρόγνωση καιρού... που σου ταιριάζει!

by Βανίλια.

1 σχόλιο:

  1. Χα χα χα!!! Απίθανοι τύποι πρόβλεψης!!! Τρελάθηκα με το σχόλιο που μου άφησες γιατί ο άντρας μου είναι από Μαγούλα!!! Αν θες στείλε μου μηνυμα στο μέιλ μου
    marie-meraki@hotmail.gr
    να τα πούμε καλύτερα! Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή