Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Σκέψεις: New Years resolutions.




Κάθε χρόνο, αυτές τις μέρες ξεκινάω να κάνω τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε και τις υποσχέσεις μου για τη χρονιά που έρχεται.


Κάθε χρόνο αυτές τις μέρες καταλήγω να κάνω στον εαυτό μου κάποιες υποσχέσεις, τις οποίες έχω ξεχάσει μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου και συνεχίζω να είμαι η παλιά καλή (ή και κακή) εγώ. 

Παρόλα αυτά, δε μπορώ παρά να αναγνωρίσω τη λύτρωση που προσφέρει η αλλαγή του χρόνου. Το αίσθημα του ότι κάτι τελειώνει και η ευκαιρία που μας δίνεται να αρχίσουμε και από την αρχή.  

Δυστυχώς όμως, προσωπικά πιστεύω ότι οι άνθρωποι δεν αλλάζουν. Έτσι, οι υποσχέσεις που κάνουμε στους εαυτούς μας ότι "αυτή τη χρονιά θα είμαι διαφορετική, θα έχω περισσότερη υπομονή με τους ανθρώπους, θα δουλέχω πιο σκληρά, δε θα αφήσω τον εαυτό μου να πληγωθεί ξανά" κ.α. πέφτουν τις περισσότερες φορές στο κενό. 

Δε λέω ότι κάποια αλλαγή δεν είναι πιθανό να συμβεί! Απλώς οι αλλαγές των 180ο που υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε εν όψει της νέας χρονιάς έχουν παρακινηθεί από την αλλαγή της χρονιάς περισσότερο απ' ότι από την πραγματική μας θέληση να αλλάξουμε. 

Και στην τελική, γιατί να αλλάξουμε τόσο δραματικά; Να διορθώσουμε κάποια ελαττώματά μας ναι, φυσικά! Αλλά γιατί να θέλουμε να γίνουμε άλλοι άνθρωποι από αυτούς που είμαστε; Όσο νωρίτερα δεχτούμε τον εαυτό μας όπως είναι, τόσο το καλύτερο. 


Ας έχουμε μια καλή χρονιά, γεμάτη αγάπη και υγεία. Κι ας φροντίσουμε τα resolutions που θα κάνουμε να έχουν στόχο αυτές και μόνο τις δύο αξίες! 
Άλλωστε η υγεία και η αγάπη είναι τα μόνα δύο πράγματα που έχουν τελικά σημασία. 


Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!
Yours, 
Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου