Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Προσωπικές εξομολογήσεις: δε μπορώ να αντισταθώ στα mini βερνίκια νυχιών της L'oreal!


Όποιος με ξέρει (καλά), ξέρει ότι έχω πραγματική ψύχωση με τα βερνίκια νυχιών. Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες κι έχω στη συλλογή μου όλα τα χρώματα που μπορεί κανείς να φανταστεί. Φυσικά, λόγω όλων αυτών των χρημάτων που έχω ξοδέψει, έχω καταφέρει να αποκτήσω σημαντική εμπειρία κι έχω διαμορφώσει άποψη για πολλά από τα βερνίκια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό.


Το απόλυτο "κόλλημα" των τελευταίων μηνών είναι τα Vernis à ongles Color Riche της L'oreal. Τα αγαπώ γιατί γυαλίζουν απίστευτα, εφαρμόζονται πανεύκολα κι έχουν φοβερή διάρκεια! Η τιμή τους, στα 4,50€/ 5ml τα κάνει ακόμα πιο προσιτά, δοθέντος ότι, σε αντίθεση με τα βερνίκια των 15ml, αυτά υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν μέχρι τελευταίας σταγόνας, πριν πήξουν ή τα βαρεθείς!


Με μεγάλη μου χαρά θα σας ενημερώσω ότι για πρώτη φορά στη ζωή μου έζησα την ικανοποίηση του να τελειώσω ένα βερνίκι νυχιών! Αναγκάστηκα να το αραιώσω μία και μοναδική φορά, κάτι που συμβαίνει πολλές περισσότερες φορές με τα μεγαλύτερης ποσότητας βερνίκια. Φυσικά με τη μία φορά δε χάλασε η σύστασή του και κατά συνέπεια και η διάρκειά του!

Μια δοκιμή θα σας πείσει! Αγοράστε το ροζ-nude 201 ή το υπέροχο βαθύ μπλε 619 ή ένα παιχνιδιάρικο κόκκινο (υπάρχουν τουλάχιστον 8 διαφορετικές αποχρώσεις) και πείτε μου τη γνώμη σας!


by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου