Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Copy THAT: Τζιν πουκάμισο



Τώρα που ο καιρός ανοίγει σιγά- σιγά, το τζιν πουκάμισο μπαίνει για τα καλά στο προσκήνιο. Η τάση ξεκίνησε το Σεπτέμβριο, με τη Φθινοπωρινή σεζόν κι επανέρχεται για την Άνοιξη 2013, μετά από ένα σύντομο διάλειμμα, κατά το οποίο φορέσαμε τα oversized πουλόβερ μας.

Το τζιν πουκάμισο είναι κομψό, όπως κάθε άλλο πουκάμισο, αλλά έχει και χαρακτήρα.


Πηγαίνει με όλα τα είδη ντυσίματος: πρωινό, απογευματινό ή βραδινό, ακόμα και πρόχειρο.


Επίσης, μπορεί να φορεθεί και με διαφορετικούς τρόπους:

1. Μέσα από πουλόβερ ή ζακέτα, για όσο διαρκούν ακόμα τα "κρύα".



2. Ανοιχτό, με ένα τοπ από μέσα, για σπορ στυλ.



3. Δεμένο στο κάτω μέρος. Καλοκαιρινό κι ανάλαφρο.



4. Με ζώνη (από πάνω από το πουκάμισο). Πολύ μπροστά!


5. Πουκαμίσα. Πάρα πολύ αέρινη, δροσερή και προσωπικά πολύ αγαπημένη. Μόνο φέτος το Φθινόπωρο αγόρασα τρεις!



6. Με καλά υφάσματα. Το τζιν πουκάμισο ταιριάζει τέλεια σε συνδυασμό με πιο επίσημα κομμάτια (μια σατέν μίνι φούστα, ένα δερμάτινο παντελόνι, μια φούστα από τούλι, ένα σακάκι με παγιέτες), γιατι τους δίνει έναν πιο ανάλαφρο/ καθημερινό τόνο.




7. Με τζιν παντελόνι. Παρακινδυνευμένο (μπορεί πολύ εύκολα να θυμίσει 80's) αλλά αν γίνει σωστά, πολύ chic!


8. Σαν ένα κανονικό, καθημερινό πουκάμισο.



Εμπνευστείτε από το στυλ διάσημων και μη και φέτος την άνοιξη φορέστε το jean πουκάμισό σας παντού και με όλα!








































by Βανίλια.

3 σχόλια:

  1. χαχα το μικρούλι στο τέλος όλα τα λεφτά!!!λατρεύω τα τζιν πουκάμισα,έχω ένα,αλλά μου έδωσες πολλές ιδέες!μου αρέσουν όμως και τα πιο φαρδιά που είναι σαν πουκαμίσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα! συμφωνώ απόλυτα μαζί σου (το γράφω και στην ανάρτηση άλλωστε)!
      εγώ το τζιν πουκάμισο στην αρχή το φοβόμουν. μου έβγαζε κάτι 80s ή στην καλύτερη 90s, αλλά τελικά το τόλμησα και μου αρέσει πάρα πολύ! γι'αυτό κι ασχολήθηκα μαζί του! ;)

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή