Δευτέρα, 4 Αυγούστου 2014

Tips: Σοκολατένιο μαύρισμα



Δεν είναι δύσκολο. Απαιτεί μόνο πολλή προσοχή και ο ήλιος θα χαρίσει λίγη από τη λάμψη του και στη δική σου επιδερμίδα!

Ιδού μερικά tips για να το πετύχουμε:


1) Χρησιμοποιούμε ΠΑΝΤΑ αντηλιακό.

Από spf 30 και πάνω! Το "όσο πιο χαμηλός ο δείκτης τόσο πιο γρήγορα θα μαυρίσω" είναι απλώς ένας μύθος, μιας και το spf αφορά το χρόνο έκθεσης και όχι την "ποσότητα" ακτινοβολίας που προσλαμβάνουμε!


2) Διάλεξε το κατάλληλο αντηλιακό για σένα.

Κατ' αρχάς το αντηλιακό μας πρέπει να παρέχει προστασία από τις ακτίνες UVA και τις ακτίνες UVB. Δευτερευόντως, πρέπει να διαλέξεις ένα αντηλιακό που να ταιριάζει στις ανάγκες σου: extra αδιάβροχο αν κολυμπάς με τις ώρες και "μουλιάζεις" μέσα στο νερό, για ευαίσθητες επιδερμίδες ή με φυσικά (αντί χημικών) φίλτρα για τους αλεργικούς ή τις εγκύους και τα παιδιά, spray αν βαριέσαι να απλώνεις κ.ο.κ.


3) Φροντίζουμε να ενυδατωνόμαστε.

Το αλκοόλ δε μετράει, όσο απολαυστικό κι αν ακούγεται ένα κοκτέιλ ή μια μπύρα στην παραλία. Νερό, τσάι και χυμοί φρέσκων φρούτων είναι ο,τι καλύτερο για να βοηθήσουμε το δέρμα μας να μαυρίσει σωστά, χωρίς βλαβερές συνέπειες.


4) Τρώμε σωστά.

Τροφές όπως το καρότο, το καρπούζι, η ντομάτα, αλλά και το σπανάκι περιέχουν β-καροτένιο, ουσία που βοηθά στην έκκριση της μελανίνης.

Φροντίζουμε να έχουμε αποθέματα βιταμίνης C, που προστατεύει το κολλαγόνο της επιδερμίδας μας, αλλά και βιταμίνης Ε, της κατεξοχήν "αντι-γηραντικής" βιταμίνης της επιδερμίδας μας. Αυτές τις βρίσκουμε αντίστοιχα σε λαχανικά και φρούτα, όπως το πορτοκάλι και το ακτινίδιο, όπως επίσης και στα αυγά και τα ψάρια.  Τέλος, η βιταμίνη Β12 βοηθά να προστατεύεται το δέρμα μας από τον ήλιο βοηθώντας την έκκριση μελανίνης. Η πρόσληψη της Β12 γίνεται μόνο από το κρέας και τα γαλακτοκομικά.

Καλό, και ασφαλές, μαύρισμα!