Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Τα 5 trends της σεζόν που αυτή η Blogger (εγώ!) δε θα ακολουθήσει! (Vol 3)

1. Μυτερά νύχια



Last time I checked δεν είχα γίνει μάγισσα! Τα θεωρώ αντιαισθητικά και στην τελική δεν έχω τόσο μακριά νύχια για να μπορέσω να πετύχω το (άθλιο αυτό) σχήμα!



2. Mini τσάντες


Ναι, είμαι από εκείνες που αν τους πεις ότι έχεις φαγούρα θα βγάλει από την τσάντα της Fenistil κι ας είσαι στη μέση του χειμώνα. Σταγόνες για τα μάτια, κορδέλες και κοκαλάκια για τα μαλλιά, πανάκια καθαρισμού χεριών, χαρτομάντηλα, οδοντικό νήμα, 2-3 γεύσεις τσίχλας, καραμέλες για το λαιμό, λίμα, lip balm, κραγιόν, κρέμα χεριών, φορτιστή κινητού... να συνεχίσω;;;


3. Midi φούστες


Δεν είναι ότι δε μου αρέσουν, είναι ότι δεν τις έχω συνηθίσει. Mini ναι, μέχρι το γόνατο ναι, μέχρι τον αστράγαλο επίσης, αλλά φούστα που να "κόβει" τη γάμπα στα δύο, not for me! Ίσως αν ήμουν πάνω από 1,62...!


4. Jelly Shoes


Επέστρεψαν σε όλες τις εκδοχές τους, από διάφανη χρωματιστή γαλότσα μέχρι παπουτσάκι θαλάσσης γιαγιάς, φορεμένο σε νυχτερινή έξοδο στην πόλη. Όχι, όχι και πάλι όχι. Εκτός του ότι ιδρώνει το πόδι μέσα στο πλαστικό παπούτσι είναι και πολύ κιτς! Το δέχομαι μόνο σε γιαγιά, σε βραχώδη παραλία. Τόσο απλά.


5. Παντελόνα


Είναι δροσερή και άνετη και τη συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλες. Αλλά επειδή έχω μια κακή εμπειρία που περιλαμβάνει μια λινή παντελόνα, ένα σκορπιό και τη γάμπα μου, απλώς αρνούμαι να (ξανα)φορέσω παντελόνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου