Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Κοίτα τι αγόρασα! L'oreal Hair Chalk


Αν είσαι από εκείνες που φοβούνται να κάνουν χρωματικές αλλαγές στα μαλλιά τους, αυτό είναι το προϊόν για σένα!


Εδώ και (πολλά) χρόνια αναρωτιέμαι αν θα μου ταίριαζαν μερικές χάλκινες ανταύγες ή αν θα τολμούσα να βάψω μια τούφα μου μπλε. 

Σήμερα έχω πλέον απαντήσει σε αυτές τις απορίες μου χάρη στο Hair Chalk της L'oreal!


Το Hair Chalk της L'oreal είναι μια πρωτοποριακή "βαφή" μαλλιών, η οποία απλώς καλύπτει την τρίχα, χωρίς να την αποχρωματίζει και διαρκεί για 2-3 λουσίματα, μετά από τα οποία φεύγει εντελώς.

Η εφαρμογή του είναι πανεύκολη: περνάς μια τούφα από τη ρίζα μέχρι την άκρη εφαρμόζοντας στο ειδικό (θα σου το δώσουν όταν το αγοράσεις, αν όχι να το ζητήσεις) ύφασμα, αφήνει να στεγνώσει, χτενίζεις και το στεγνώνεις λίγο καλύτερα με το σεσουάρ σου. Έτοιμη!

Το προμηθεύτηκα από ένα κομμωτήριο στην απίστευτη τιμή των 18 ευρώ κι έχοντας χρησιμοποιήσει το 1/3 του μπουκαλιού έχω "βάψει" πολλές φορές τούφες από τα μαλλιά μου δημιουργώντας κάθε φορά κι άλλο look.

Με μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων από μαύρο και καφέ έως ροζ και τιρκουάζ το hair chalk θα σου δώσει πολλές επιλογές για αλλαγές στο look σου, που στην τελική, αν δε σου αρέσουν, θα αποτελούν παρελθόν μέσα σε μόλις 2 λουσίματα!

Τόλμησέ το... εκ του ασφαλούς!

Βανίλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου