Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Υπέροχες φωτογραφίες! Bubbles!



Πρόσφατα, σε μια προσπάθεια να απασχολήσω- διασκεδάσω την ανηψιά μου, επιδόθηκα, μετά από πολλά χρόνια, στο να κάνω... φούσκες!


Το παιχνίδι της φούσκας κατέληξε να με απορροφήσει και να με διασκεδάσει πολύ περισσότερο απ' ότι ένα τετράχρονο κορίτσι.

Πως κάτι τόσο απλό κι εύκολο μπορεί να να είναι τόσο μαγικό ακόμα στα μάτια μου; Είναι το μικρό παιδί που κουβαλάω πάντα μέσα μου που ενθουσιάζεται με αυτές ή μήπως η αναμελιά που νιώθεις παίζοντας αυτό το παιχνίδι, ανεξάρτητα από την ηλικία σου;

Επειδή διασκέδασα πολύ εκείνη τη μέρα, θέλω να περάσω και μέσα από αυτό το post τη χαρά που μου προκαλούν οι... φούκες (όπως τις αποκαλεί η ανηψιά μου!), αλλά και να σας δροσίσω αυτή την τόσο ζεστή ημέρα!



























by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου